A Barcelona, i com a projecte de l’Institut Marquès, comptem amb el nostre banc d’òvuls i de semen amb més de 2.000 donants premium. Són donants anònims, ja que la llei espanyola 14/2006 del 14 de maig sobre tècniques de reproducció humana assistida, estableix que la donació s’ha de realitzar de manera anònima, voluntària, informada i no remunerada.
Com que disposem dels nostres propis bancs de gàmetes, coneixem als donants i seleccionem només els millors. Són joves que decideixen donar per a ajudar altres persones a formar una família i que han de superar exhaustives proves mèdiques i psicològiques. Comptem, a més, amb tots els fenotips per a trobar el més adequat per a cada cas. És el propi metge qui s’encarregarà de triar la donant d’òvuls i el donant d’esperma més adequats per a tu tenint en compte les seves característiques físiques i els trets hereditaris de la seva personalitat. Busquem el “màtxing” perfecte.
Si prefereixes triar personalment els teus donants (donants no anònims) o fer el teu tractament amb els òvuls/esperma d’un familiar o d’un amic (donant conegut), podem ajudar-te, col·laborem amb les millors clíniques a Irlanda.